Пятница, 11.07.2025, 22:37

Приветствую Вас Гость | RSS
| | Регистрация | Вход
Меню сайта
Наш опрос
Какой режим игры вы хотите видеть на нашем L4D сервере?
Всего ответов: 124
Главная » 2009 » Июнь » 24 » Team Fortress 2 v1.0.6.0, Half-Life 2: Episode 1 & 2, and Portal Update realeased
Team Fortress 2 v1.0.6.0, Half-Life 2: Episode 1 & 2, and Portal Update realeased
12:28
ENG: So today was recentrly realeased uptates for Team Fortress 2 v1.0.6.0, Half-Life 2: Episode 1 & 2, and Portal. our server is up to date and working in bouth mode. The new TF2 patch you can download here.
Changes:

Team Fortress 2, Episode 1 & 2, and Portal

  • Added support for the Novint Falcon

General
  • Added an option to the advanced multiplayer menu to select left or right handed view models
  • Fixed a bug where a spectator's wearable items could be seen floating around the player they were spectating
  • Fixed a bug where a fake Spy hand would appear on the screen of other players
  • Custom death animations now only play 25% of the time
  • Fixed teleporters not being build-able in some places where they should be (such as within the pit at the end of Badwater Basin)
  • Fixed rare client crash on connection and level change
  • Removed refract from water ripples caused by bullet impacts for performance reasons
  • Added log entries for player extinguished events using the medigun, jarate, flamethrower and dispenser
  • Started tracking localization settings to help make decisions regarding localization in the future
  • Fixed the blank progress bar in the upper-left of the screen when the client scheme is reloaded

Mapmaker requests
  • Added spawn flag to func_respawnroomvisualizer that allows it be non-solid to players
  • Added SetSolid input to func_respawnroomvisualizer to change solidity to players dynamically
  • Added OnWonByTeam1 and OnWonByTeam2 outputs to the TFGamerulesProxy

Sniper
  • Fixed a bad detection case in the "Friendship is Golden" achievement
  • Changed the description of the "Triple Prey" achievement so it better describes how to get it
  • Critical arrows now have a trail and correctly deal enhanced damage
  • The Huntsman now defaults to be right handed
  • Friendly arrows will no longer trigger the near miss sound on you
  • Fixed several sources of floating arrows

Spy
  • Fixed disguised Spies occasionally looking like they have invulnerability, instead of the correct fake Spy mask
  • Disguised spies will no longer lose their disguise weapon when they interact with a weapon locker
  • Fixed a bug where the spy's watch would randomly change models during play
  • Fixed uncloaked spies flickering in and out of the cloak effect when taking damage
  • The Cloak and Dagger now always regenerates at its intended rate. Previously it only regenerated at the correct rate when the spy was cloaked
  • Increased the Cloak and Dagger regeneration rate slightly
  • Capped the rate of energy loss from moving faster than run speed (falling / air toss) while cloaked with the Cloak and Dagger
  • The Dead Ringer's cloak consume rate has been slightly reduced, giving about an extra second of cloak time on a full meter
  • Emerging from the Dead Ringer's cloak now drains up to 40% of the cloak meter instead of 100%. This drain only happens if the meter is at least 60% full
  • The Dead Ringer's cloak meter can now be regenerated from ammo sources
  • The Ambassador now only crits when fully accurate and no longer penetrates enemies
  • The Spy can no longer change weapons from the knife while shocked by the Razorback
  • Force-A-Nature & Flamethrower air blast knockback effects no longer work on disguised spies
  • Fixed disguised Spies showing the wrong teleporter effects when using an enemy teleporter


RUS:Итак сегодня вышло очередное обновление для Team Fortress 2, Episode 1 & 2, and Portal. Наши серверы обновлены до последней версии и работают как всегда со стим и без него! Патч можно скачать отсюда
Изменения:
Team Fortress 2, Episode 1 & 2 и Portal
- Добавлена поддержка Novint Falcon

Общие
- Добавлена опция меню расширенной настройки мультиплеера для выбора отображения правой или левой руки
- Исправлен баг, когда надеваемые элементы наблюдателя могли быть видны "висящими" рядом с наблюдаемым игроком
- Исправлен баг, когда ошибочно появлялась рука шпиона на экранах других игроков
- Дополнительные (Custom) анимации смерти теперь воспроизводятся в 25% случаев
- Исправлена невозможность строить телепорты в некоторых местах, где это должно было быть возможно (например, в яме Badwater Basin)
- Исправлено редкое падение клиента при подключении или смене уровня
- Удалено преломление воздействия пуль от ряби воды по причинам производительности
- Добавлены записи лога для тушения игрока с помощью лечебной пушки, банкате, огнемета и раздатчика
- Начало отслеживания параметров локализации, чтобы помочь принятию решений, касающихся локализаций в будущем
- Исправлен пустой прогрессбар в левом верхнем углу экрана, появлявшийся при перезагрузке схемы клиента

По заявкам мапмейкеров
- Added spawn flag to func_respawnroomvisualizer that allows it be non-solid to players
- Added SetSolid input to func_respawnroomvisualizer to change solidity to players dynamically
- Added OnWonByTeam1 and OnWonByTeam2 outputs to the TFGamerulesProxy

Снайпер
- Исправлено плохое определения случая в достижении "Friendship is Golden"
- Изменено описание достижения "Triple Prey", которое лучше описывает его получение
- Критические стрелы теперь имеют след и правильно наносят расширенный ущерб
- Лук теперь по умолчанию в правой руке
- Friendly arrows will no longer trigger the near miss sound on you
- Исправлены несколько источников появления "висящих" стрел

Шпион
- Исправлено отображение шпиона иногда выглядящего как неуязвимость, вместо правильной маскировки Шпиона
- Шпион под плащом не теряет оружие маскировки при взаимодействии с шкафчиком оружия
- Исправлен баг, когда часы Шпиона могли случайно менять модель во время игры
- Исправлено появление мерцание эффекта маскировки на незамаскированных шпионах при получении повреждений
- The Cloak and Dagger now always reenerates as its intended rate. Previously it only regenerated at the correct rate when the spy was cloaked
- Слегка увеличена скорость регенерации Cloak and Dagger
- Capped the rate потери энергии при движении быстрее скорости бера (падение/отброс воздухом) при маскировке с клока и Dagger
- Потребление заряда Звона смерти было немного уменьшено, и дает дополнительно около секунды маскировки при полном заряде
- Возникновение из маскировки Звона смерти now drains up to 40% of the cloak meter instead of 100%. This drain only happens if the meter is at least 60% full
- Заряд Звона смерти теперь может восстанавливаться из источников вооружения
- Амбассадор теперь стреляет только критами при полной точности и больше не проходит сквозь врагов
- Шпион больше не может менять оружие с ножа при шоке от Бронепанциря
- Неумолимая сила и удар воздухом из Огнемета больше не отбрасывают замаскированных шпионов
- Исправлен неправильный эффект тепепортации шпиона через вражеский телепорт
Просмотров: 495 | Добавил: endreu | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 2
1 macr0nz  
0
Бу biggrin

2 RoTeR  
0
Как это у амбасадора только криты? Это ж теперь спай самый сильный клас будет? И так когда один на один со спаем и он с амбасадорв не слабый соперник, то теперь....

Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календарь новостей
«  Июнь 2009  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Поиск
Друзья сайта
 
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтовuCoz