Главная » 2009»Июнь»24 » Team Fortress 2 v1.0.6.0, Half-Life 2: Episode 1 & 2, and Portal Update realeased
Team Fortress 2 v1.0.6.0, Half-Life 2: Episode 1 & 2, and Portal Update realeased
12:28
ENG: So today was recentrly realeased uptates for Team Fortress 2 v1.0.6.0, Half-Life 2: Episode 1 & 2, and Portal. our server is up to date and working in bouth mode. The new TF2 patch you can download here. Changes:
Team Fortress 2, Episode 1 & 2, and Portal
Added support for the Novint Falcon
General
Added an option to the advanced multiplayer menu to select left or right
handed view models
Fixed a bug where a spectator's wearable items could be seen floating around
the player they were spectating
Fixed a bug where a fake Spy hand would appear on the screen of other
players
Custom death animations now only play 25% of the time
Fixed teleporters not being build-able in some places where they should be
(such as within the pit at the end of Badwater Basin)
Fixed rare client crash on connection and level change
Removed refract from water ripples caused by bullet impacts for performance
reasons
Added log entries for player extinguished events using the medigun, jarate,
flamethrower and dispenser
Started tracking localization settings to help make decisions regarding
localization in the future
Fixed the blank progress bar in the upper-left of the screen when the client
scheme is reloaded
Mapmaker requests
Added spawn flag to func_respawnroomvisualizer that allows it be non-solid
to players
Added SetSolid input to func_respawnroomvisualizer to change solidity to
players dynamically
Added OnWonByTeam1 and OnWonByTeam2 outputs to the
TFGamerulesProxy
Sniper
Fixed a bad detection case in the "Friendship is Golden" achievement
Changed the description of the "Triple Prey" achievement so it better
describes how to get it
Critical arrows now have a trail and correctly deal enhanced damage
The Huntsman now defaults to be right handed
Friendly arrows will no longer trigger the near miss sound on you
Fixed several sources of floating arrows
Spy
Fixed disguised Spies occasionally looking like they have invulnerability,
instead of the correct fake Spy mask
Disguised spies will no longer lose their disguise weapon when they interact
with a weapon locker
Fixed a bug where the spy's watch would randomly change models during
play
Fixed uncloaked spies flickering in and out of the cloak effect when taking
damage
The Cloak and Dagger now always regenerates at its intended rate. Previously
it only regenerated at the correct rate when the spy was cloaked
Increased the Cloak and Dagger regeneration rate slightly
Capped the rate of energy loss from moving faster than run speed (falling /
air toss) while cloaked with the Cloak and Dagger
The Dead Ringer's cloak consume rate has been slightly reduced, giving about
an extra second of cloak time on a full meter
Emerging from the Dead Ringer's cloak now drains up to 40% of the cloak
meter instead of 100%. This drain only happens if the meter is at least 60%
full
The Dead Ringer's cloak meter can now be regenerated from ammo sources
The Ambassador now only crits when fully accurate and no longer penetrates
enemies
The Spy can no longer change weapons from the knife while shocked by the
Razorback
Force-A-Nature & Flamethrower air blast knockback effects no longer work
on disguised spies
Fixed disguised Spies showing the wrong teleporter effects when using an
enemy teleporter
RUS:Итак сегодня вышло очередное обновление для Team Fortress 2, Episode 1 & 2, and Portal. Наши серверы обновлены до последней версии и работают как всегда со стим и без него! Патч можно скачать отсюда Изменения: Team Fortress 2, Episode 1 & 2 и Portal - Добавлена поддержка Novint Falcon
Общие - Добавлена опция меню расширенной настройки мультиплеера для выбора отображения правой или левой руки - Исправлен баг, когда надеваемые элементы наблюдателя могли быть видны "висящими" рядом с наблюдаемым игроком - Исправлен баг, когда ошибочно появлялась рука шпиона на экранах других игроков - Дополнительные (Custom) анимации смерти теперь воспроизводятся в 25% случаев -
Исправлена невозможность строить телепорты в некоторых местах, где это
должно было быть возможно (например, в яме Badwater Basin) - Исправлено редкое падение клиента при подключении или смене уровня - Удалено преломление воздействия пуль от ряби воды по причинам производительности - Добавлены записи лога для тушения игрока с помощью лечебной пушки, банкате, огнемета и раздатчика - Начало отслеживания параметров локализации, чтобы помочь принятию решений, касающихся локализаций в будущем - Исправлен пустой прогрессбар в левом верхнем углу экрана, появлявшийся при перезагрузке схемы клиента
По заявкам мапмейкеров - Added spawn flag to func_respawnroomvisualizer that allows it be non-solid to players - Added SetSolid input to func_respawnroomvisualizer to change solidity to players dynamically - Added OnWonByTeam1 and OnWonByTeam2 outputs to the TFGamerulesProxy
Снайпер - Исправлено плохое определения случая в достижении "Friendship is Golden" - Изменено описание достижения "Triple Prey", которое лучше описывает его получение - Критические стрелы теперь имеют след и правильно наносят расширенный ущерб - Лук теперь по умолчанию в правой руке - Friendly arrows will no longer trigger the near miss sound on you - Исправлены несколько источников появления "висящих" стрел
Шпион - Исправлено отображение шпиона иногда выглядящего как неуязвимость, вместо правильной маскировки Шпиона - Шпион под плащом не теряет оружие маскировки при взаимодействии с шкафчиком оружия - Исправлен баг, когда часы Шпиона могли случайно менять модель во время игры - Исправлено появление мерцание эффекта маскировки на незамаскированных шпионах при получении повреждений -
The Cloak and Dagger now always reenerates as its intended rate.
Previously it only regenerated at the correct rate when the spy was
cloaked - Слегка увеличена скорость регенерации Cloak and Dagger - Capped the rate потери энергии при движении быстрее скорости бера (падение/отброс воздухом) при маскировке с клока и Dagger - Потребление заряда Звона смерти было немного уменьшено, и дает дополнительно около секунды маскировки при полном заряде -
Возникновение из маскировки Звона смерти now drains up to 40% of the
cloak meter instead of 100%. This drain only happens if the meter is at
least 60% full - Заряд Звона смерти теперь может восстанавливаться из источников вооружения - Амбассадор теперь стреляет только критами при полной точности и больше не проходит сквозь врагов - Шпион больше не может менять оружие с ножа при шоке от Бронепанциря - Неумолимая сила и удар воздухом из Огнемета больше не отбрасывают замаскированных шпионов - Исправлен неправильный эффект тепепортации шпиона через вражеский телепорт
Как это у амбасадора только криты? Это ж теперь спай самый сильный клас будет? И так когда один на один со спаем и он с амбасадорв не слабый соперник, то теперь....